Delfinsim

Blev just påmind om att att Malin ska få uppleva min dröm på sin smekmånad; simma med delfiner. Alltså hallå. Döda mig. Jag dör avisdöden. 

När jag och Emanuel var på kolmården i somras så såg vi en delfinshow. Jag fick tårar i ögonen för att jag dels tyckte det var häftigt, dels för att jag blev avis och kände att jag aldrig kommer få det roliga jobbet, och mest för att delfiner är sååååå fina!!! 
 
Jösses!

Kolla bara. SE så fint! Och SÅ KUL!!!! Någon gång i mitt liv ska jag simma med delfiner jag med :D :D 
 
 
 
 
 
 
En helt annan sak. Har ni smakat Loka lemon pie? ASGOD. Dricker den nu. SÅ FASLIGT GOD. :D 
 
 
Nä, nu ska jag se lite mer beauty and the beast innan jag slutar för dagen. 
 
Glöm inte att äckelklockorna ska ställas fram inatt. :( Detta betyder att jag kommer vara hemma halv tre istället. Fast det blir väl iofs samma men det känns shasligare. Imorgon jobbar jag 14h. Sen är jag ledig en vecka. Sen har jag bara 4 pass kvar som personlig asisstent. Nedräkningen kan börjaaaaaaaaa
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0