Piteå! <3

Piteåresan blev så bra! Åh så fina ni är mina fina pitebor :D 
 
Vi började med att åka tilö Charleene och Alexander, som nyligen blivit fru och man, och deras söner Levi och Bruce. Så mysigt! 
 
 
Sen åkte vi till Emelie min käraste woman! Som jag har längtat efter att få träffa hennes alldeles nya fina bebis Tilde. Oj så söt! Så söt att jag glömde ta kort på woman. Hehe!
 
 
Sen åkte vi till pettan och André och åt middag. Inga bilder därifrån heller... Nåja.
 
sen åkte vi till Johanna och Fredde där massa finisar var samlade. Så hiiiiimla fint! En kul grej också var att Elins nya pojkvän visade sig vara Emanuels barndomskompis. Deras föräldrar är typ bästisar fortfarande. Världen är bra liten.
Det var så mysigt att träffa alla från gamla klassen. Man åker alltid därifrån med ett stort leende på läpparna. De är så fina allihop!
 
Har bara en bild från kvällen. Så himla dålig på kort denna resan Som sagt...! 
 
 
 
Sammanfattningsvis så var resan heeeelt perfekt. Emanuel gillade allihop och det kändes extrakul! Inte för att jag trodde det skulle vara något problem men det är ju alltid kul när ens livskamrat går ihop med ens andra goda kamrater ;)
 
Längtar redan till nästa gång. 
 
Min högsta önskan just nu:
Att mamma + syskon flyttar upp igen så vi kan bo däruppe med.
Det känns mer hemma däruppe. Trots den förjävliga kylan. Allvarligt, 4 grader i juli?!
Nå nå. 
 
Nu ska jag diska lite sen slutar jag jobba om 2,5h. Imorgon äre 12h-pass igen sen ledig både ons och tors. Och då ska det bli 25 grader. Inte helt fel! 27 visade termometern idag minsann. Weeeeell weeeelll....
 
Just ja. Har ett godislöfte hela veckan......! Om jag failar så måste jag följa Emanuel heeeeela nästa vecka på alla mattesessioner som han vill att jag ska följa på. :( och jag vill ha sommarlov, inte matteplugg, sista två veckorna innan allvaret börjar på riktigt.
Och så är det festival i helgen med nybakta donuts. Så jävla trög jag är som slog vad just denna veckan och inte nästa! 
well nå ja well. 
 
 
wish me luck!
 
Avslutar med ett bildspel på en uggla som retades med oss. Just när vi stannade bilen och skulle ta kort så flög han till nästa stolpe. Detta gjorde han om 5 ggr. Tills han flög bort helt.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0