Tröttsamt

Vissa människor vill man bra bli av med. Jag har två såna som jag trodde att jag aldrig skulle höras med efter augusti. Så var inte fallet. Men för tre veckor sedan, efter ett drygt möte, så hoppades jag lite mer att det var sista gången. Fel igen. Börjar förbereda min hjärna på att jag aldrig kommer slippa dem.
Jag försöker istället tänka ut ett sätt att vinna denna kampen. Och vinna tillbaka mitt välmående över detta som de stal helt brutalt i augusti. Kränkt och oskyldigt behandlad.

Usch för dessa människor.

Imorgon eftermiddag ska jag iaf göra något som kan ta mig ett steg närmre.

Håll tummarna gott folk!




Kommentarer
Postat av: linda

vadå hjärtat? :/ <3

2013-01-29 @ 11:50:31
URL: http://www.powor.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag tror mig veta vad detta handlar och jag hoppas verkligen att du vinner den här kampen mot dem! Hur de behandlade dig är så oacceptabelt och dåligt.

Jag tänker på dig älskade woman.
PUSS

2013-01-30 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0