Längta

Jag dör av längtan. Kan inte göra något åt det. Det är bara att vänta och se helt enkelt. Hoppas på det bästa.
Saker blir inte alltid som man tror och vill. Då får man göra det bästa av nuläget, och hur det är nu.
Mitt jobb hjälper mig inte direkt. Men men.

Idag ska vi städa ur Emanuels lägenhet. Skönt att få det ur världen. Imorgon ska vi till Arlanda för att möta upp med hans mamma som är på väg hem till Umeå från Turkiet.

Eehm. Vad mer? Jag längtar till imorgon kväll. Ledig kväll och ledig dagen efter. Första och enda kvällen denna veckan. :(
Bättre ska det bli. Hoppas jag.

Haha, en av flickorna här på dagis frågade vääääldigt fint och försiktigt om jag var ej tjej eller kille.
"Igår så trodee jag att du var en ... Eller... Är du en tjej eller kulle?"
Jag bara : haha, jag är en tjej.
Hon fortsatte : mmhmm... Jag trodde inte det!

Haha. Härliga ärliga barn! :) tur man inte tar åt sig. Då skulle jag säkert legat inlagd för något nu så mycket som jag har hört i mina dagar som fröken :)

Btw. Mitt hår har börjat växa!!! Undrar var det beror på... Kombo av att jag inte plattar så mkt, alkoholobefintligheten (kanske?!) och välmående och lycklig kanske?
Vem vet. Allt jag vet är att det växer ta mig fan. Och jag gillar't!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hahha vafan?? Vilken liten unge

2013-01-31 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0