Finally

Nu har vi kört ner och packat ur och skruvat ihop borden för att se och mätt ut soffan för att se och det var PERFEKT!

Nu har vi kommit tillbaka till Haninge i Sthlm och sitter på en OK-mack och väntar på att de ska öppna så vi kan lämna in bilen och åka och städa och sen få åka till en säng.
Jag var inte så bra sällskap inatt. Jag somnade runt 01.30-01.45 (vi åkte vid 23). Sen vaknade jag vid 04 och var vaken i kanske en kvart och somnade igen tills vi var framme. Så heeeelt värdelös var jag inte, men ändå ganska.

Nu ligger en sötis i mitt knä och vilar.

Tusen tack till min älskade familj som ställde upp och hjälpte till att bära. Det gick hur snabbt som helst. Skönt!




Kommentarer
Postat av: Linda

Starkt jobbat av er!!

2013-04-28 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0