Regn-blask

Vad tycks om nya designenpå bloggen? Ser du inte den? Oroa dig inte, inget är fel. Det syns bara från datorn nämligen, mobben fuckar upp allt.
Emanuel hjälpte mig eftersom jag är helt okapabel till sånt. Han vart inte nöjd alls med slutresultatet, men det är jag. Och det är ju ändå min blogg! ;)

Jaha. Regn och snö. Ingen slalom idag inte! Typiskt. Jag som hade sett fram emot det sååå mycket :(

Nå nå. Vi får helt enkelt rainchecka.

Istället ska vi till elgiganten och leta en dator till Emanuel. Yep yap.

Jag saknar lite folk idag. Typ prata med Malin i 3 ostörda timmar. Krama Mamma. Syskonen. Pappa. Och sånt. En såndär sakna-dag helt enkelt.
Men nog överlever jag nog. Ska försöka träffa dem alla snart!


Nästsista dagen på året. Snart välkomnar vi 2013s shenanigans.
Have a nice one!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0